رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: تولید فیلم‌های آموزشی و تربیتی نیازمند حمایت مالی از سرمایه‌گذاران است.

ساخت فیلم‌های آموزشی و تربیتی نیازمند حمایت مالی آموزش‌و‌پرورش استحجت‌الاسلام والمسلمین محی الدین بهرام محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص توجه به ساخت فیلم‌های آموزشی رشد و توسعه آن عنوان کرد: در جشنواره فیلم رشد در جهت توسعه فرهنگ استفاده و تولید فیلم های آموزشی و تربیتی هستیم.

وی ادامه داد: سرمایه گذارانی که برای ساخت فیلم ها هزینه می‌کنند، نسبت به تولید فیلم های کودک و نوجوان همچنین فیلم های آموزشی و تربیتی کم توجه هستند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تصریح کرد: سرمایه گذاران فیلم‌ها معمولا به دنبال فیلم‌های گیشه ای هستند که بازده سرمایه ای بیشتری برای آنها به دنبال داشته باشد یعنی در جنس فرهنگ، آموزش و تعلیم و تربیت مداخله نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان تصریح کرد: درخواست داریم تاسرمایه گذاری ویژه‌ای برای فیلم های آموزشی و تربیتی داشته باشیم که اگر به تعبیری این فیلم‌ها گیشه ندارد، تولیدکنندگان فیلم بتوانند سرمایه‌های خود را با پشتیبانی آموزش و پرورش دوباره کسب کنند و اگر بازار فیلم های آموزشی و تربیتی رواج پیدا کند و مخاطب دانش آموز توسعه یابد، در آینده می تواند چرخ های اقتصاد آموزشی را به حرکت درآورد و سرمایه گذاری مادی خوبی محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: هزینه برای فیلم‌های آموزشی مانند هزینه برای آموزش و پرورش بوده که پایدار است و ارزش افزوده ملی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار