سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ؛

ترویج گفتمان انقلاب ؛ ماموریت مهم صدا و سیمای آذربایجان شرقی

ترویج بیش از پیش گفتمان انقلاب اسلامی رویکرد مهم رسانه ملی در دهه فجر امسال درآذربایجان شرقی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سید محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ،در نشست هماهنگی ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در صدا و سیمای استان برگزار شد افزود : دهه فجر امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و این مقطع ، فرصت بسیار مغتنمی برای بازگویی اهداف شکل گیری انقلاب به رهبری امام خمینی است.


وی خاطرنشان کرد : امروز برای حل مشکلات و بحرانهای جامعه نیازمند گسترش عملی گفتمان انقلاب در کشور هستیم و صدا و سیما از طریق هم افزایی با سایر بخشهای حاکمیتی پیشگام ترویج این فرهنگ است .


لطیفی با اشاره به پیروزی اخیر جبهه مقاومت در عراق و سوریه گفت : این موفقیت بزرگ ، ثمره توسعه گفتمان انقلاب اسلامی در خارج از مرزهاست و باید به نحو شایسته تبیین شود‌.


در این نشست کارشناسان حوزه رسانه ، انعکاس پیروزی ها و موفقیت های انقلاب در بخشهای مختلف در چهل سال گذشته ، تبیین چرایی عبور از بحرانها ، مقابله با جنگ نرم و تبلیغات مسموم دشمنان ، توجه به سند مغفول مانده چشم انداز ۱۴۰۴ ، تولید محتوای انقلابی و بهره گیری از ظرفیت برنامه های تبریز۲۰۱۸ برای تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ، استفاده از فضای فجازی برای تبیین ارزشهای انقلاب را از مهمترین ضرورتهای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در صدا و سیما برشمردند.

انتهای پیام/خ

ترویج بیش از پیش گفتمان انقلاب اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.