امام جمعه بستان آباد گفت: استمرار انقلاب اسلامی در سایه تفکر بسیج و بصیرت مردم می باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت اسلام سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بستان آباد با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و از افتخارات ماندگار امام راحل است گفت:به اعتراف همگان بسیج امید محرومان و خار چشم دشمنان بوده و یکی از ارکان امنیت و اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

وی با بیان اینکه اگر امروز بسیج و تفکر بسیجی نبود دچار آسیب و آفت در جامعه می شدیم افزود:امروز نه تنها کشورما از برکات وجود بسیج و فرهنگ بسیجی برخوردار است بلکه کشورهای منطقه نیز از وجود بسیج بهره مند می برند.

وی استقامت و پاکدامنی و بصیرت را رمز پیروزی بسیجیان عنوان کرد و افزود:تاریخ نشان داده که مسلمانان در برابر کفار با وحدت و استقامت و با امکانات کم به پیروزی های بزرگ دست یافته اند.

رضوی گفت:در طول 8 3سال دشمنان با هرچه در توان داشتند بر کشورمان فشار آورده اند.ولی در برابر ایمان و استقامت و بصیرت مردم محکوم به شکست شدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تفکری نو برای کشورمان پدید آورده است افزود: اگر همت و تلاش و استقامت داشته باشیم در تمامی عرصه ها موفق خواهیم بود.

وی افزود:نمونه آن اینکه زمانی که داعش به دست استکبار پایگذاری شد هدف آنها ایجاد خاورمیانه جدید و اختلاف افکنی و نفوذ به کشورهای اسلامی بود که در برابر مقاومت بسیجیان سر تسلیم فرود آورد.

امام جمعه بستان آباد افزود:داعش در مدت کوتاه عمر خود و با حمایت های آمریکا و اسرائیل بیشترین ظلم ها را به جامعه بشریت انجام داد و یرانی های زیادی را ببار آورد.

وی گفت:بسیج یعنی اخلاص ،تلاش،بصیرت وحرکت بر مسیر ولایت می باشد و شکست امروز استکبار در کشور عراق و سوریه با پرچم داعش ،در سایه تلاش بسیج بود.

وی گفت: داعش درست است شکست خورده ولی نباید شکست آنها موجب غفلت ما شود.

در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بستان آباد که امسال حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و بسیجیان بیشتر از سال های گذشته بود برنامه های مختلفی از جمله حرکات نمایشی رزمی برگزار شد.

بسیجیان در این اجتماع با شعارهای کوبنده بر علیه استکبار جهانی از آمادگی خود در تمامی عرصه ها خبر دادند.

 

انتهای پیام/ش

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بستان آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.