نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش مهم شوراهای اسلامی شهر و روستا در توسعه کشور، گفت: خدمت صادقانه اولویت اصلی این مجموعه های خدمت رسان باشد.

تاکید بر نقش مهم شوراهای اسلامی شهر و روستا در توسعه کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در دیدار با خانواده های شهدا، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اسکو، با اشاره به سابقه تاریخی و علمی شهر اسکو، بافت فرهنگی آن و بزرگ مردانی که این شهر طی ادوار گذشته تقدیم جوامع علمی، فرهنگی و ادبی کرده است، گفت: مردم اسکو همواره حامی و پشتیبان انقلاب و نظام و پیرو رهنمودهای رهبری بوده و هستند.

وی اظهار کرد: رمز موفقیت شهرداری و شورای اسلامی هر شهر و روستا، تنها خدمت صادقانه به مردم است، مردمی که همواره از بدو انقلاب اسلامی هر آنچه داشته اند را صادقانه در سبد اخلاص گذاشته و تقدیم نظام کرده اند.

آل هاشم ادامه داد: خدمت به مردم باید خالصانه باشد و اعضای شورای اسلامی و شهردار به آن توجه داشته و از ورود به مباحث و جریانات سیاسی و حزبی در مسائل کاری اجتناب کنند چون سیاسی شدن محیط کاری به دور از انصاف بوده و سبب پایمال شدن حق الناس خواهد شد.

وی با تاکید بر بحث زیباسازی و پیرایش فضای شهری، گفت: مجموعه شهرداری ضمن زیباسازی بصری شهر، باید بسترهای مناسبی را نیز جهت جذب گردشگر به خصوص با توجه به پتانسیل های غنی گردشگری موجود در شهر اسکو، فراهم آورند.

آل هاشم، توجه به مسائل فرهنگی در کنار مسائل کاری و اداری از دو بعد فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه را مورد تاکید قرار داد.

وی، خواستار برخورد صحیح با مراجعین و تکریم مقام ارباب رجوع شده و با اشاره به ماهیت کاری برخی ادارات و نارضایتی مراجعین از عدم تحقق خواسته هایشان در برخی از موارد، برخورد مناسب و صحیح را تنها راهکار جلب رضایت مردم دانست و بی مهری ها و عدم رسیدگی به مسائل مردم را به دور از فرهنگ اصیل اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی برشمرد.

 

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.