سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در سفر به چابهار:

چابهار یکی از بهترین نقاط تجاری و اقتصادی ایران است

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: چابهار یکی از بهترین نقاط تجاری و اقتصادی ایران است و باید مسئولان برای توسعه شاخص‌ها در بخش‌های مختلف تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی  در نشست شورای اداری و معتمدان شهرستان چابهاربا بیان اینکه چابهار نقش ملی و بین المللی برای توسعه منطقه دارد گفت: مشکلات موجود در مسیر توسعه زیرساخت‌های چابهار را برای پیگیری بهتر به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی گزارش می‌کنم.

خرازی  بیان کرد: توسعه ملی سبب توسعه محلی و منطقه‌ای می‌شود و باید مردم چابهار در کنار بهره گیری از ظرفیت‌های خدادادی با کار و تلاش بیشتر از زندگی و رفاه بهتری برخوردار شوند.

وی افزود: چابهار یکی از بهترین نقاط تجاری و اقتصادی ایران است و باید مسئولان برای توسعه شاخص‌ها در بخش‌های مختلف تلاش مضاعفی انجام دهند.

خرازی بیان کرد: توسعه ملی سبب توسعه محلی و منطقه‌ای می‌شود و باید مردم چابهار در کنار بهره گیری از ظرفیت‌های خدادادی با کار و تلاش بیشتر از زندگی و رفاه بهتری برخوردار شوند.

وی افزود: تلاش‌های خوبی برای توسعه این منطقه در حال انجام است و برای برون رفت از مشکلات باید تلاش‌های بیشتری از سوی مسئولان انجام شود.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: گزارش بازدید از چابهار را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه می‌کنم تا تصمیمات لازم در این مورد را اتخاد کنند.

خرازی به سفر رئیس جمهوری به چابهار اشاره کرد و افزود: مقامات کشوری دید مثبتی به توسعه چابهار دارند.

استاندار سیستان وبلوچستان نیز در این نشست اظهار امیدواری کرد مسائل و مشکلات شهرستان چابهار از طریق مسئولان کشوری مرتفع شود.

سید دانیال محبی افزود: چابهار موقعیت مناسبی در زمینه‌های مختلف تجاری و اقتصادی دارد و باید برای توسعه زیرساخت‌های آن تلاش شود.

انتهای پیام/ع

چابهار نقش ملی و بین المللی برای توسعه منطقه دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.