وی با اشاره به کوچک بودن بیشتر واحدهای تولیدی در صنعت لوازم خانگی ادامه داد:بهترین راهکار به منظور توسعه صنعت تولید لوازم خانگی در کشور،تشکیل کنسرسیوم های واحد با برندهای شناخته شده است تا بتوانند در جهت تجمیع واحدهای صنعتی کوچک گام بردارند.
خالقی تصریح کرد: تشکیل این نوع از کنسرسیوم ها که در کشورهای دیگر امتحان شده و نتایج مطلوبی در بر داشته است ،می تواند موجب تقسیم کار در بخش ها و اجزای مختلف تولید و همچنین تبلیغات و فروش لوازم خانگی در بازار شود.
عضو هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت یادآورشد:نیل به این هدف در سایه اختصاص دادن یک سری از مشوق های دولتی امکان پذیر خواهد شد و صنایع کوچک در صورتی که ببینند ورود به کنسرسیوم ها برای آنها سود خوبی دارد؛وارد این زنجیره خواهند شد.
خالقی در پایان تاکید کرد:تشکیل این نوع کنسرسیوم ها موجب ورود لوازم خانگی ایرانی به بازارهای بین المللی شده و راه صادرات را در این صنعت هموارتر می کند.
انتهای پیام/