سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پایش ایمنی و محیط زیست در واحد‌های صنعتی کنارک

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: پایش ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی واحد‌های صنعتی از امروز در شهرک صنعتی کنارک در جنوب این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسینعلی سارانی  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این طرح قرار است ۴۰ واحد تولیدی فعال مستقر در این شهرک مورد پایش قرار گیرند.

وی ادامه داد: همچنین در انتهای این پایش برای واحد‌های تولیدی شناسنامه ایمنی نیز صادر می‌شود.

سارانی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال ۱۴۸ واحد تولیدی بهره برداری شده با اولویت واحد‌های پر خطر مورد ممیزی قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: افزایش سطح ایمنی با ارتقای توان علمی و آگاهی بخشی مدیران نسبت به توانمندی واحد‌های خود از منظر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی از جمله اهداف طرح پایش است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: پس از درج مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی در ساختار سازمانی، طرح ممیزی واحد‌های تولیدی نیز به طور گسترده در حال انجام است.

سیستان و بلوچستان با ۱۹ شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می‌شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.

انتهای پیام /ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.