سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار وعمران شهری آذرماه در اصفهان

دبیر سیاست گذاری کنفرانس بین المللی توسعه پایدار وعمران شهری از برگزاری هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار وعمران شهری ، 23 آذر ماه در اصفهان خبر داد.

حجت اله جوادیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به برپایی این کنفرانس علمی در 23 و 24 آذرماه در اصفهان گفت : ضرورت پرداختن مداوم و توجه خاص به مسائل پایداری در توسعه باعث شده تا مؤسسه آموزش عالی دانش‌پژوهان پیشرو با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، شهرداری اصفهان، دانشگاه صنعتی دورتمند آلمان با راه‌اندازی دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری، اقدام به برنامه‌ریزی و برگزاری هفتمین کنفرانس در پایان سال 2017 نمایند.

وی به سابقه 6 ساله برگزاری کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری اشاره کرد و گفت : برپایی این گونه کنفرانس ها موجب تغییر نگرش هموطنان به مسائل مربوط به توسعه پایدار شهری می شود.

جوادیان ادامه داد: در کنفرانس امسال برند توسعه پایدار شهری در ایران رونمایی می شود چرا که توسعه پایدار شهری از نیاز های مبرم و ضروری اصفهان است .

دبیر سیاست گذاری کنفرانس بین المللی توسعه پایدار وعمران شهری گفت : این کنفرانس با حضور همه مسئولان، دانشگاهیان، مجریان و شرکتها برگزار و امکان همفکری و هم افزایی فکری و دستیابی به روشهای مقبول فراهم می شود.

جوادیان به ارسال تعداد زیادی مقاله به دبیرخانه کنفرانس نیز اشاره کرد و افزود: امسال نیز مطابق با سال های گذشته تعداد زیادی مقاله به دبیرخانه ارسال شده و همچنان نیز تقاضای زیادی برای ارسال مقاله وجود دارد.

گفتنی است ، هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار وعمران شهری 23 و 24 آذرماه سال جاری برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

 

هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار شهری برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.