سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۰۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های سیستان و بلوچستان

فرمانده هنگ مرزی زاهدان از ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۲۰۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر به داخل کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ جواد رفیعی فرمانده هنگ مرزی زاهدان گفت: مرزداران هنگ مرزی زاهدان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی، از قصد یک باند موادمخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش کامل نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزداران پس از انجام عملیات شناسایی و بررسی‌های همه جانبه اقدام به اجرای کمین در مسیر‌های احتمالی ورود قاچاقچیان کردند، که پس از ساعاتی کمین با سوداگران مرگ روبرو شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سوداگران مرگ با مشاهده مرزبانان به سمت آن‌ها تیراندازی کردند که پس از چند ساعت درگیری و ناتوانی در مقابله با آتش پر حجم ماموران، با رها کردن محموله موادمخدر و با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده هنگ مرزی زاهدان گفت: مرزبانان در پاکسازی منطقه ۱۵۳ کیلوگرم تریاک و ۵۳ کیلوگرم هرویین، جمعاً ۲۰۶ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند.

سرهنگ رفیعی در پایان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: مرزداران هنگ مرزی زاهدان با پاسداری از مرز‌های میانی کشور، منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ نا امن کرده و با هرگونه تجاوز به مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر درسیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.