فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: ۶۶۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان در مرز‌های جنوبی استان کشف شد.

کشف ۶۶۷ کیلوگرم مواد مخدر در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار سعید کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

سردار کمیلی  افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان به صورت مسلحانه درگیر شدند و سوداگران مرگ که توان مقابله با نیرو‌های مرزبانی را نداشتند ضمن برجاگذاشتن محموله، با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه به سمت خاک پاکستان متواری شدند.

وی گفت: مرزداران در پاکسازی منطقه، محموله‌ای به وزن ۶۶۷ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرز‌های استان برای متجاوزان، قاچاقچیان و معاندان نظام ناامن است، از همکاری خوب مرزنشینان و هوشیاری مرزداران هنگ مرزی سراوان تشکر کرد.

 سراوان با وسعتی حدود ۱۳ هزار و ۹۰۵ کیلومترمربع و ۱۷۵ هزار و ۷۲۸ نفر جمعیت، شرقی‌ترین شهرستان سیستان و بلوچستان است که در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

انتهای پیام /ع

کشف موادمخدر در سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار