سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه؛

باید نمایندگان در جلسات دعوت شوند تا مشکلات را بدانند

استاندار کرمانشاه استفاده ازتجربیات بازارچه‌های مرزی سایر استان‌ها را یکی از راه های ساماندهی بازارچه ها عنوان کرد و گفت: باید در جلسات نمایندگان هم دعوت شوند تا حرف ها و مشکلات را بشنوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  بااشاره به  اعتراضات مردم در منطقه و مشکلات بازارچه ها گفت:  اینکه گفته شود با نصف درآمد یک بازارچه مرزی می شود کل محوطه آن را آسفالت کرد و مشکلات زیر ساختی را حل کرد، درست نیست آنها باید به جلسات دعوت شوند تا بیشتر در جریان مسائل بازارچه های مرزی قرار گیرند.

بازوند یادآور شد: معاون عمرانی استانداری و مدیر کل راه و شهرسازی برآورد هزینه های لازم برای زیرساخت ها به تفکیک بازارچه را تهیه کنند که در بودجه سال ۹۷ در ردیف اقتصادی بتوان آن را لحاظ کنیم و باید کمیته ای با مسئولیت تهیه شرح خدمات در بازارچه های مرزی تشکیل شود و امکان واگذاری خدمات در مرزهای غیررسمی به بخش خصوصی در قالب BOT (بی او تی) را در قالب یک فرآیند قانونی بررسی کند.

 

محسن دارابی، مدیرکل امور اقتصادی استانداری کرمانشاه  با بیان اینکه تاکنون حتی یک ریال از سهم دولت از درآمد بازارچه های مرزی در سال ۹۶ پرداخت نشده است گفت: در حال حاضر حدود ۱۷.۲ میلیارد تومان از بودجه طلب داریم.

 

انتهای پیام/ز


تاکنون حتی یک ریال از سهم دولت از درآمد بازارچه های مرزی در سال ۹۶ پرداخت نشده است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.