سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بالغ بر 5 هزار خودرو زائران از پارکینگ مرز چذابه خارج شد

رئیس پلیس راهور خوزستان از خروج بیش از 5 هزار دستگاه سواری زائران اربعین حسینی از پارکینگ مرز چذابه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راهور خوزستان با اشاره به خروج 5 هزار خودرو از مرز چذابه بیان داشت: با خروج این تعداد خودرو، مجموع خودروهای پارک شده در توقفگاه مرز چذابه به 18هزار دستگاه خودرو کاهش یافت.

وی تصریح کرد: ظرفیت توقفگاه یکصد هکتاری مرز چذابه حدود 60هزار دستگاه خودرو است.

سرهنگ دولتشاهی با بیان اینکه روند بازگشت زائران از امروز پنجشنبه از گذرگاه چذابه در 110 کیلومتری شمال غرب اهواز شتاب بیش تری به خود گرفته است اذعان داشت: با حضور ماموران پلیس راه در توقفگاه چذابه، خودروهای زائران بدون معطلی به سمت شهرهای مورد نظر حرکت می کنند.

رئیس پلیس راهور خوزستان(ع) گفت: هم اکنون مسیر چذابه - بستان - سوسنگرد - اهواز معروف به طریق الحسین(ع) که راه اصلی بازگشت زائران است روان گزارش شده است.

وی اظهار کرد: ترافیک مسیر بستان - عبدالخان - شوش که از مسیرهای فرعی بازگشت زائران اربعین حسینی است نیز روان است، ولی ماموران پلیس در این مسیر نیز حضور دارند.

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به اینکه تا 2 روز آینده روند بازگشت شتابان زائران همچنان از مرز چذابه ادامه خواهد داشت اذعان داشت: اکیپ های پلیس راه در مسیرهای اصلی تردد زائران و راه های خروجی و ورودی به خوزستان حضور دارند.

گذرگاه های مرزی چذابه و شلمچه 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.

انتهای پیام/گ

خروج بیش از 5 هزار زائر از پارکینگ چذابه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.