فرمانده انتظامی خوزستان آخرین توصیه ها و تمهیدات برای بازگشت زائران اربعین حسینی به میهن اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرتیپ حیدر عباس  زاده، فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه زائران اربعین حسینی با پیاده روزی زیاد، سفر سخت و خسته کننده ای را در عراق پشت سر گذاشته اند، توصیه می کنیم زائران در موقع خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکنند و در موقع حرکت در جاده عجله نکنند و به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کامل داشته تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

وی بیان داشت: در صورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عدم توقف های نابجا و رعایت فاصله طولانی در طول فاصله 110کیلومتری چذابه به اهواز معروف به طریق الحسین(ع)، شاهد ترافیک روان و بی مشکل خواهیم بود.

سردار عباس زاده از زائران اربعین حسینی خواست پس از استراحت یک روزه در مواکب اطراف پایانه های مرزی چذابه و شلمچه، حرکت خود را به سمت شهرهای خود شروع کنند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی و مجموعه عوامل انتظامی در مسیرهای اصلی خروجی استان در خدمت زائران اربعین هستند و از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

این مقام انتظامی همچنین از زائران اربعین حسینی بازگشته از سفر کربلا که عموما به ناراحتی های تنفسی، تب، سرگیجه و سرماخوردگی دچار شده اند خواست قبل از حرکت به قرنظینه ها و درمانگاه های اطراف 2 پایانه مرزی شلمچه و چذابه مراجعه کنند تا پس از تجویز داروهای مورد نیاز سلامت خود را بازیافته و به شهرهای خود بازگردند.

سردار حیدر عباس زاده اذعان داشت: همه بیمارستان ها و درمانگاه های مستقر در اطراف پایانه های مرزی چذابه و شلمچه تا بازگشت کامل زائران عزیز فعال خواهند بود.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی و راهور در خروجی و ورودی های استان به صورت شبانه روز حضور دارند تا امنیت بازگشت زائران به صورت کامل و بدون دغدغه تامین شود.

عباس زاده افزود: ماموران انتظامی مستقر در پارکینگ های شلمچه و چذابه از اموال و خودروهای زائران مراقبت خواهند کرد و زائران از این بابت نگرانی نداشته باشند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: طرح ویژه اربعین حسینی تا 25صفر(5 روز پس از اربعین) در محورهای مواصلاتی و مسیرهای اصلی بازگشت زائران ادامه خواهد داشت.

فرمانده نتظامی خوزستان روند بازگشت زائران اربعین حسینی به وطن در 2 پایانه مرزی چذابه و شلمچه را با توجه به تمهیدات اندیشیده شده روان توصیف کرد.

وی اذعان کرد: ماموران گذرنامه در پایانه های چذابه و شلمچه در کوتاه ترین زمان ممکن مرحله نهایی و قانونی ورود به زائران را انجام می دهند.

سردار عباس زاده روند بازگشت زائران به میهن اسلامی را در مقایسه با اربعین سال گذشته بسیار روان تر بیان کرد.

انتهای پیام/گ

نگاهی به توصیه های فرمانده انتظامی خوزستان به زائران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.