سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توجه به توانمندسازی دانشجویان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان برضرورت توجه به توانمندسازی دانشجویان تا کید داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید حاجتی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: به توانمندسازی دانشجویان باید توجه ویژه‌ای شود چرا که با آموزش های فنی و حرفه‌ای می توان در بهبود این مهم گام برداشت.

وی افزود: فنی و حرفه ای و دانشگاه باید از ظرفیت‌های جدید اشتغال استان نهایت بهره‌مندی را برده و با توسعه مهارت آموزی زمینه ایجاد اشتغال جوانان را فراهم کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان ادامه داد: با نیازسنجی مهارتی می‌توان زمینه اشتغال بسیاری ازجوانان بیکار فاقد مهارت وجویای کار را فراهم کرد.

حاجتی متذکر شد: ایجاد بستر مناسب برای اشتغال نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلف استان دارد، و هر سازمان و نهادی باید، با توجه به نیاز نیروی انسانی خود نیروی متخصص تربیت و روانه بخش‌های مختلف سازمانی را کند.

وی با اشاره به بازدید از تجهیزات فنی و حرفه‌ای در مرکز جوار دانشگاه خاتم النبیاء این امکانات و ظرفیت‌های موجود را بسیارخوب ارزیابی کرد، و از جوانان درخواست کرد: از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استفاده بهینه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان  در پایان تاکید داشت: به توانمندسازی دانشجویان باید توجه ویژه شود و با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌توان در بهبود این مهم گام برداشت.

انتهای پیام/م

نیازسنجی مهارتی زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.