سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل گمرک فارس خبر داد؛

کاهش واردات کالا در فارس

واردات کالا در استان فارس ۹ درصد کاهش یافت.

 

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛خداداد رحیمی مدیرکل گمرک استان فارس با اشاره به کاهش ۹ درصدی واردات کالا استان گفت: در ۷ ماه گذشته ۱۲ هزار و ۲۰۶ تن کالا به ارزش ۴۸ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۳۵ دلار از طریق گمرکات استان فارس وارد کشور شده که در مقایسه با پارسال از نظر وزن ۱ درصد و از لحاظ ارزش دلاری ۹ درصد کاهش داشته است.

وی درباره تعداد مسافران ورودی از طریق مرز هوایی استان فارس بیان کرد: در ۷ ماه گذشته در مجموع ۲۰۴ هزار و ۲۴۶ نفر از طریق مرز هوایی این استان به کشور وارد شده‌اند که ۱۷۱ هزار و ۱۱ نفر از آن‌ها ایرانی و ۳۲ هزار و ۲۳۵ نفر گردشگر خارجی بوده‌اند که از این تعداد مسافران ورودی ایرانی ۳ درصد و ورودی خارجی ۱۲ درصد کاهش یافته است.

مدیر کل گمرکات استان فارس تصریح کرد: در این مدت تعداد ۱۹۷ هزار و ۳۱۲ مسافر نیز از طریق مرز هوایی استان فارس از کشور خارج شده‌اند که ۱۶۷ هزار و ۷۹۳ نفر از آن‌ها ایرانی و ۲۹ هزار و ۵۱۹ نفر مسافر خارجی بوده‌اند که از این تعداد مسافران خروجی ایرانی ۱ درصد و خروجی خارجی ۱۵ درصد کاهش دارد.

رحیمی افزود: در ۷ ماه نخست امسال ۱۲۷ هزار و ۳۳۶ تن کالا به ارزش ۱۲۱ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۲۱۳ دلار از طریق گمرکات استان فارس به خارج از کشور صادر شده است.
انتهای پیام/ت

کاهش واردات کالا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.