سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج روز دوم مسابقات بین المللی اسکواش بازان حرفه‌ای مردان در ارومیه

دومین روز رقابت‌های بین المللی اسکواش بازان حرفه‌ای مردان در ارومیه برگزار شد که اسکواش بازان ایران، عراق و پاکستان راهی مرحله بعد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سلمان فرضعلی پور رئیس هیات اسکواش آذربایجان غربی گفت:دومین روز رقابت های بین‌المللی اسکواش حرفه ای مردان جهان جام صلح و دوستی یادواره دوازده هزار شهید استان با انجام ۸ بازی به پایان رسید.
طی رقابتهای انجام شده در خانه اسکواش ارومیه,اسکواش بازان در مصاف با حریفان خود بازیهای دیدنی و جذابی ارائه دادند.
فرضعلی پور ادامه داد:سجاد زریان از ایران با امین عطایی از ایران، علیرضا شاملی از ایران با حسنیان دخیل از عراق / hasanian dakheel /، محمد حسین جعفری از ایران با محمد کاشانی از ایران، نوید ملک ثابت از عراق / Navid maleksabet/ با رسول السلطانی از عراق / rasool al soltani /، حسام السعدی از عراق/ husham al saadi/ با محمد فرمان حسن از عراق / Mohammed ferman hasan /، پویا شفیع فرد از ایران با خواجا ادیل مقبول از پاکستان / khawaja adil magbool / با هم به رقابت پرداختند.
 وی گفت:سهیل شاملی با بهراد بیگدلی هر دو از ایران و امیر حسین شفیع از ایران با احمد الکرملی / ahmed al kremli / مسابقه دادند.
 رئیس هیات اسکواش آذربایجان غربی افزود: در پایان این روز سجاد زریان، علیرضا شاملی، محمد حسین جعفری و سهیل شاملی از ایران، محمد فرمان حسن و احمد الکرملی از عراق به همراه خواجا ادیل مقبول از پاکستان برنده این رقابت‌ها شدند و به مرحله بعد صعود کردند.
وی ادامه داد: بازی نوید ملک ثابت از عراق / Navid maleksabet/ با رسول السلطانی از عراق / rasool al soltani / نیز به تساوی انجامید.
 
انتهای پیام//ن.م
 

نتایج روز دوم مسابقات اسکواش جام وحدت و دوستی در ارومیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.