سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبحث 21 مقررات ملی ساختمان در دستور ویژه پدافند غیرعامل همدان

مبحث 21 مقررات ملی ساختمان در دستور ویژه پدافند غیرعامل همدان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هاشم صوفی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان همدان در همایش پدافند غیر عامل در اسدآباد، افزود: در مبحث 21 تمام ملاحظات دفاعی و پدافند غیرعامل برای ساخت و سازها اعم از مسکونی و غیر مسکونی پیش بینی شده است تا سازه هایی امن و عاری از هر گونه تهدیدات طبیعی و خصمانه طراحی و اجرا شود.

صوفی تصریح کرد: داشتن خانه هایی امن و مطابق با استانداردهای روز دنیا حق مردم و شهروندان است.

وی اظهار کرد: پدافند غیرعامل در پی کاهش آسیب پذیری، استقرار خدمات ضروری و مدیریت بحران در مقابل اقدامات خصمانه دشمن است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت: استکبار جهانی برای ضربه به کشورهای دیگر مجموعه ای از تهدیدات را بکار گرفته و حفاظت از مردم و سرمایه های ملی در مقابل این تهدیدات برعهده پدافند غیرعامل است.

صوفی با تاکید بر نهادینه شدن معنی و مفهوم پدافند غیر عامل برای همه اقشارمردم، افزود: تهدیدات دشمن تنها به اقدامات نظامی محدود نمی شود به همین جهت نقش پدافند غیرعامل بیشتر از همیشه برجسته شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمام پیکر جامعه و نهادهای دولتی و عمومی باید در برابر تهدیدات دشمن مصون سازی شوند تا سرمایه های کشور به خطر نیفتد.

مدیرکل پدافند غیرعامل که در جمع معلمان و مدیران آموزش و پرورش سخن می گفت، اضافه کرد: حملات سایبری از روش های نوین تهدید دشمنان است که به وسیله محصولات و خوراکی های آلوده، بیماری های به کشورها آسیب وارد می رساند.

انتهای پیام/ د

پدافند غیرعامل استان همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.