طرح جامع پدافند غیرعامل استان همدان به عنوان یکی از استانهای نخست با همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور اجرا می شود.

آغاز طرح جامع پدافند غیرعامل در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار حیدری معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت :طرح جامع پدافند غیر عامل در استانها سندی با محورآسیب شناسی و مصون سازی است که در اختیار مدیران استان قرار می گیرد .

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل باید تخصصی و بر پایه فناوری و دانش روز باشد افزود : در اجرای طرح پدافند غیرعامل سرمایه های انسانی ، سرمایه های زیرساختی و فیزیکی و سرمایه های سایبری مصون سازی و محافظت می شود.

معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد : طرح جامع پدافند غیرعامل استانها به عنوان چشم انداز با رویکرد ایمن سازی زیرساختها و استحکام سازی درونی بدون وابستگی به خارج دراختیار مدیران خواهد بود.

سردار حیدری در زمینه اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در سطح کشور گفت : به منظور توانمند سازی مدیران در حوزه پدافند کارگاههای آموزشی و جلساتی در سطح کشور برگزار می شود .

وی توانمند سازی مدیران و مردم و آموزش و فرهنگ سازی را از راهبردهای پدافند غیرعامل بیان کرد.

معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور همچنین موضوع توانمندسازی شرکتها و کارگروه ها را ازالویت های دیگر بیان و خاطرنشان کرد : تاکنون 12 کارگروه در استانها تشکیل شده است .

الهی تبار ، معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این نشست با اشاره به توانمندی و موقعیت ویژه استان همدان وحلقه واسط بین استانهای غربی و مرکزی کشور گفت: طرح جامع پدافند غیر عامل استان یک سند جامع و بالادستی است و همه دستگاههای اجرایی برای انجام این طرح باید با همکاری و تعامل وارد عرصه شوند.

انتهای پیام /ش.و

آغاز طرح جامع پدافند غیرعامل در استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.