سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره ارشاد گراش خبر داد؛

سیزدهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کل

فیلمسازان ۸ استان در جشنواره فیلم کوتاه «کَل» شرکت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالمهدی آئینه افروز رئیس اداره ارشاد گراش گفت: جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کل در سه بخش اصلی، جنبی و بخش ویژه میراث فرهنگی ۱۵ تا ۱۷ آذر برگزار می‌شود و شامل تمام فیلم‌های کوتاه در قالب مستند، داستانی و تجربه‌گرا و انیمیشن است.

وی افزود: بخش جنبی به گزیده‌ای از آثار فیلمسازان ایران و جهان اختصاص یافته است و کارگاه‌ها و جلسات نقد و بررسی آثار راه یافته به بخش مسابقه در این بخش اجرا می‌شود.

آیینه افروز بیان کرد: بخش ویژه میراث فرهنگی این جشنواره اختصاص به آثاری با رویکرد به موضوعات بومی ۸ استان شرکت‌کننده دارد و فیلمسازان می‌توانند آثار خود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره با حضور هنرمندانی از فارس، هرمزگان، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان برگزار می‌شود.

آیینه افروز با بیان این که این جشنواره به عنوان بزرگترین رخداد هنری شهرستان گراش محسوب می‌شود، افزود: مقدمات این رخداد هنری در حال برگزاری است و با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار به زودی آماری از تعداد آثار ارسالی و نحوه برگزاری اعلام می‌شود.

رئیس اداره ارشاد گراش تصریح کرد: دوازده دوره گذشته این جشنواره با حضور سه استان برگزار شده که امسال با حضور فیلم‌سازانی از هشت استان کشور برگزار می‌شود و این کار زمینه‌ای برای برگزاری این جشنواره در سطح ملی است.
انتهای پیام/ر

حضور فیلمسازان ۸ استان در جشنواره کل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.