سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به این سادگی «پنکیک» درست کنید+تصاویر

این پنکیک‌ها سرشار از پروتئین، کم کالری، فاقد گلوتن و واقعا خوشمزه هستند؟! موز‌ به اندازه کافی این پنکیک را شیرین می‌کنند که بتوانید ساده بخورد ما می‌توانید در صورت دلخواه از کمی چاشنی استفاده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این پنکیک‌ها سرشار از پروتئین، کم کالری، فاقد گلوتن و واقعا خوشمزه هستند؟! موز‌ به اندازه کافی این پنکیک را شیرین می‌کنند که بتوانید ساده بخورد ما می‌توانید در صورت دلخواه از کمی چاشنی استفاده کنید.

مواد لازم:

-یک عدد موز بزرگ رسیده
-دو عدد تخم مرغ
-دارچین (اختیاری)

طرز تهیه:

با این مواد می‌توانید دو پنکیک کوچک درست کنید بنابراین اگر برای خانواده درست می‌کنید مواد آن را دو یا سه برابر کنید. موز‌ها را با یک چنگال خوب خمیر کنید و سپس تخم مرغ و دارچین را به آن اضافه کنید. اجاق خود را روی حرارت کم تا متوسط تنظیم کنید. با اسپری روغن تابه خود را چرب کنید. این پنکیک کمی شل‌تر از پنکیک هایی می‌شود که تا به حال دیده اید بنابراین اندازه آن‌ها را کوچک بگیرید که راحت برگردانید. هر دو طرف را دو دقیقه حرارت دهید.‌ می‌توانید کمی لبه‌ها را بالا ببرید تا ببینید در چه وضعیتی هستند. این پنکیک‌ها شکل خود را حفظ کرده و واقعا خوشمزه هستند. و چون خیلی مرطوب هستند به برش نیاز ندارند و به راحتی می‌توانید از چنگال استفاده کنید.

منبع:برترین ها

انتهای پیام

 

پکینک کاملا ساده با طعم فوق العاده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.