سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالی‌پور در نطق میان دستور:

هیچ گونه مذاکره‌ای مبنی بر محدودیت فعالیت موشکی را نمی‌پذیریم

نماینده مردم جیرفت گفت: هیچ مذاکره‌ای درباره محدودیت فعالیت موشکی ایران و حضور در منطقه مورد قبول ما نیست.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت در نطق میان دستور و در صحن علنی مجلس اظهار کرد: آنچه این روزها شاهد آن هستیم تکرار بی‌عهدی آمریکاست و سخنان ترامپ نشان داد که اعتماد به آمریکا جز خسارت حاصل دیگری ندارد.

وی افزود: دستور ترامپ به کنگره آمریکا برای تجدیدنظر در برجام نشان می‌دهد که این کشور قصد دارد تا با حفظ  پوسته‌ ظاهری برای برجام آن را وسیله‌ تحمیل فشار  به ایران جهت عقب راندن ما از موقعیت‌های موشکی و فعالیت‌های منطقه‌ای قرار دهد.

کمالی‌پور تصریح کرد: اگرچه به ظاهر از سوی دیگر طرفین برجام مشکلی وجود ندارد اما اگر بخواهند در مورد محدودیت فعالیت موشکی ایران و حضور در منطقه مذاکره کنند، مورد قبول ما نخواهد بود.

نماینده مردم جیرفت ادامه داد: سخنان ترامپ و  ‌آنچه که او درباره سپاه پاسداران بیان کرد، فاقد هرگونه معیارهای حقوقی و بین المللی بود، وی باید بداند که سپاه ما برای حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب تلاش می‌کند و به مبارزه با تفکر افراطی خواهد پرداخت به همین دلیل در بین مردم ایران محبوبیت خاصی دارد.

 وی تأکید کرد: مسئولان نظام باید با اتحاد و همدلی امید به آینده را در دل مردم زنده نگه دارند و اگر اختلافی دارند آن را به رسانه‌های جمعی انتقال ندهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.