سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار رئیس کل جدید دادگستری استان قزوین بانماینده ولی فقیه

حجت‌الاسلام نورالله قدرتی، رئیس کل جدید دادگستری در اولین روز کاری با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در این دیدار با تأکید بر اینکه امنیت در نظام دینی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: در نظام دینی، امنیت از آب و نان مهمتر معرفی شده است و باید مسئولان نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

وی افزود: خداوند در حوزه کاری شما، به متولیان دستور داده است که عدالت را رعایت کنند و امانت‌ها را به اهلش بسپارند و این دستور خداوند در این حوزه به خوبی جایگاه والای عدالت را نشان می‌دهد.

امام جمعه قزوین گفت: هم‌افزایی بین مسئولان، راهکار بسیار خوبی برای برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی است و خوشبختانه رئیس کل جدید در این حوزه دغدغه و برنامه جدی دارد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین نور‌الله قدرتی، رئیس کل جدید دادگستری استان قزوین گزارشی از برنامه‌های خود ارائه کرد و افزود: برای برطرف کردن معضلات اجتماعی نیازمند حمایت و کمک نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه و همه متولیان فرهنگی هستیم.

انتهای پیام/

 

دیدار رئیس کل جدید دادگستری با امام جمعه قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.