سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک بیش از ۷ میلیارد تومانی مازندرانی‌ها به مراکز نیکوکاری

مردم مازندران بیش از ۷ میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری استان در شش‌ماهه نخست امسال کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ناصراسکندری قائم‌مقام کمیته امداد مازندران گفت: مردم استان در شش‌ماهه نخست سال جاری هفت میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان به این مراکز نیکوکاری کمک کردند‌ که این میزان در مقایسه نسبت به مدت مشابه ۲۵ درصد رشد داشته است.

وی ارائه خدمات به نیازمندان، رفع فقر و محرومیت و کاهش نابرابری‌های اجتماعی، واگذاری امور مردم به مردم با محوریت مساجد محل از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری اعلام کرد.

قائم‌مقام کمیته امداد مازندران با اشاره اینکه از ۴۳ مرکز نیکوکاری فعال در استان ۱۶ مرکز در مساجد محله و ۲۷ مرکز دیگر در سایر اماکن فعالیت دارند، افزود: مراکز نیکوکاری به‌عنوان واحدی مردمی و خودگردان، دارای ترکیب هیئت عامل است که اعضای آن به‌صورت افتخاری در محلات، روستا‌ها با تمرکز بر مساجد و با محوریت مسجد محله فعالیت می‌کنند.

اسکندری برگزاری دور‌های آموزشی برای دانش آموزان، نوعروسان، خانواده‌های نیازمند، توزیع سبد غذایی بین محرومان محدوده فعالیت این مراکز، مساعدت در بخش عمران مساختمان، پرداخت کمک‌هزینه‌های درمانی را ازجمله فعالیت‌های مراکز نیکوکاری استان بیان کرد.

انتهای پیام /ر

فعالیت ۴۳ مراکز نیکوکاری در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.