سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور علما ومسئولین؛

مراسم بزرگداشت مولوی محمد یوسف حسین پور در مسجد جامع زاهدان

مراسم بزرگداشت مولوی حسین پور مدیر حوزه علمیه گشت سراوان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، شماری از مسئولان استانی و قشر‌های مختلف مردم شیعه و سنی در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله سلیمانی امام جمعه زاهدان در این مراسم گفت: مرحوم مولوی حسین پور عالمی برجسته و پدر علم حدیث بود که محبوبیت خاصی در بین مردم داشت.

آیت الله عباسعلی سلیمانی اظهار داشت: مولوی حسین پور پدر علمی سیستان و بلوچستان بود و شاگرادن زیادی در حوزه علمیه گشت پرورش داد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مولوی حسین پور در بحث آموزش و پرورش طلاب حوزه علمیه گشت سراوان خدمات بسیار ارزشمندی ارائه کرد.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: برخورداری از روحیه همنشینی با فقرا یکی از مهمترین خصیصه‌های مولوی حسین پور بود.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: این شخصیت برجسته دینی عمر خودش را در راه انتشار سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) و معارف قرآنی گذاشت.

آیت الله سلیمانی گفت: خبر ارتحال مولوی حسین پور زمانی که به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی رسید ایشان به من فرمودند که تسلیت مرا به جامعه اهل سنت، خانواده و مردم سیستان و بلوچستان برسانید.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: مولوی حسین پور تمام عمر با برکت خودش را در بین مردم گشت سراوان به منظور ترویج علوم اسلامی گذراند.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم سبک و سیاق زندگی این عالم برجسته توسط فرزندان و شاگرانش ادامه پیدا کند.

 مولوی محمد یوسف حسین پور به عنوان یکی از علما و شخصیت‌های برجسته اهل سنت و مدیر حوزه علمیه گشت سراوان در جنوب سیستان و بلوچستان ۱۷ مهر براثر بیماری در سن ۸۷ سالگی دارفانی را وداع کرد.


انتهای پیام /ع

مراسم بزرگداشت  مدیر حوزه علمیه اهل سنت گشت سراوان  درزاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.