معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دولت تدبیر و امید هشت هزار و 110 میلیارد ریال پروژه در شهرستان سراوان یا اجرا کرده و یا در تعهد اجرا دارد تا زیرساخت های منطقه را ارتقاء بخشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  زاهدان  ، علی اصغر میرشکاری افزود: پروژه آبرسانی مجتمع 32 روستایی این شهرستان با برخورداری 42 هزار نفر با اعتبار 150 میلیارد ریال توسط دولت درحال اجراست.


وی ادامه داد: همچنین طرح آبرسانی به شهر گشت سراوان با اعتبار 80 میلیارد ریال از پروژه های دولت تدبیر و امید در این منطقه است.


وی بیان کرد: ساخت سد ماشکید سفلی با اعتبار چهار هزار و 300 میلیارد ریال می تواند مشکل آب آشامیدنی و کشاورزی شهرستان سراوان را برطرف کند.


وی با اشاره به اینکه سراوان قطب تولید خرمای سیستان و بلوچستان است گفت: 2 کارخانه فرآوری خرما توسط بخش خصوصی و بنیاد برکت با اعتبار سه هزار و 400 میلیارد ریال در حال اجراست.


معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مطالعات ایجاد مرز رسمی بین المللی در شهرستان سراوان انجام شده که این امر در ورود و خروج کالا و مسافر بسیار حائز اهمیت است.


میرشکاری افزود: بر اساس پیشنهاد فرماندار سراوان 2 معبر مرزی برای فعالیتهای اقتصادی توسط مردم به تصویب رسیده است.


وی بیان کرد: سفر پارسال دکتر نوبخت معاون رئیس جمهوری به نقطه صفر مرزی شهرستان سراوان نشان از رابطه نزدیک دولت با ملت محسوب می شود که در این راستا گام های بسیار مهمی برداشته شده است.

 

انتهای پیام/گ

صرف اعتبار برای توسعه شهرستان سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار