سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سالیانه 2 هزار دفتر پست روستایی به دفاتر پست کشور

معاون فنی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از افزایش سالیانه 2 هزار دفتر پست روستایی به دفاتر پست کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین حسن نژاد، معاون فنی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در نخستین اجلاس استانی مجمع دبیرخانه های نظام اداری کشور که در سرسرای شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد گفت: تاسیس دفترهای پست روستایی در کنار دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر itc سبب تسهیل طرح دولت الکترونیک می گردد.

وی بیان داشت: واگذاری برخی امور نیابتی از وظایف پست است که در تلاش هستیم تا این نقش به خوبی ایفا شود.

حسن نژاد پست را مظهر و نماد قدیمی ترین راه ارتباطی بشر که همچنان پایدار است، معرفی کرد.

معاون فنی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با بی بدیل خواندن نقش پست در حوزه ارتباطی اظهار کرد: شرکت پست مداوم درحال ارتباط گیری با اشخاص حقیقی و حقوقی بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همزمان با توسعه فناوری، شرکت پست نیز به دنبال ایفای نقش های مرتبط است، افزود: با تغییر نوع ارتباطات و حضور فناوری در زندگی افراد باید شیوه های مکاتبات نیز تغییر کند.

حسین حسن نژاد با بیان اینکه نوع ارتباط مردم با دولت مظهری از اراده دولت است، افزود: دولت ها باید شرایط را به گونه ای فراهم کنند تا ارتباطات در قالبی شفاف و استاندارد صورت گیرد.

وی این امر را زمینه افزایش رضایتمندی مردم و کاهش هزینه ها دانست و بیان کرد: به طور قطع با کاهش مراجعه مردم به دستگاه های دولتی و حرکت در مسیر برون سپاری، شاهد افزایش رضایتمندی مردم خواهیم بود.

حسن نژاد اذعان داشت: شرکت پست به جهت وجود زیرساخت ها، علاقه مندی مجموعه و تکالیف قانونی در طرح الکترونیکی شدن مکاتبات ورود پیدا کرده است.

معاون فنی شرکت پست ایران یکی از عوامل مهم موفقیت این طرح را ارائه پاسخ های شفاف از سوی دستگاه های اجرایی دانست و تصریح کرد: متاسفانه این باور در ذهن مردم وجود دارد که مراجعه حضوری سبب پیگیری بهتر درخواست ها می شود از همین رو باید در جهت تغییر نگرش مردم تلاش کرد.

انتهای پیام/گ

سالیانه 2 هزار دفترپست روستایی به دفاتر پست کشور افزود می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.