مدیرکل پست استان کردستان گفت: استان کردستان از لحاظ درآمد با 17 درصد رشد رتبه دوم کشور را دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فریبا مرادی مدیرکل پست استان کردستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته پست در سنندج برگزار شد، گفت: اداره پست استان کردستان در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و اشتغال فعالیت های خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه از لحاظ درآمد با 17 درصد رشد ، رتبه دوم کشور را کسب کردیم، افزود: طی 6ماه گذشته درآمد استان 43 میلیارد و 500 میلیون ریال با 83 درصد رشد تحقق یافته است.

مرادی عنوان کرد: یکی از کارهای خوبی که در استان انجام گرفته و می‌تواند در توسعه استان تاثیرگذار باشد حرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال و حمایت از این مهم بوده است.

 ویگفت: سال گذشته پست کردستان در بحث تجارت الکترونیک تنها 500 ترافیک داشت در حالی که اکنون ماهانه حداقل 5 تا 6 هزار ترافیک داریم که چیزی حدود یک‌هزار درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

 مدیرکل پست استان کردستان  ساماندهی ساختاری نیروی انسانی را از مهم‌ترین اولویت‌های خود در زمان شروع به کار به عنوان مدیرکل پست عنوان کرد و گفت: این همدلی موجب تحقق اهداف پست استان شده و در حال حاضر در بخش‌های مختلف حرف برای گفتن داریم.

مرادی در ادامه ضمن اشاره به درآمد 43 میلیارد و 500 میلیون ریالی اداره‌کل پست کردستان در سه ماه، افزود: در نیمه نخست امسال یک‌میلیون و 424 هزار فقره مرسوله به استان‌های دیگر ارسال شده است.

 به گفته وی، ترافیک وارده پست استان در سال‌جاری بر اساس آمار موجود حدود یک ‌میلیون و 575 هزار مرسوله بوده است.

ثبت و تحویل32 هزار کارت ملی در 6ماهه امسال

به گفته مرادی، 32 هزار کارت ملی در 6 ماهه امسال ثبت‌نام و تحویل داده شده که مردم باید تا پایان سال با مراجعه به پست نسبت به تعویض کارت ملی خود اقدام کنند.

 وی با بیان اینکه پست برای این کار از آمادگی کامل برخوردار است، گفت: براساس اعلام پست این مهم باید تا پایان سال به صورت کامل انجام و این آمادگی را داریم که حتی در محل از افراد ثبت‌نام کنیم.

مدیرکل پست استان کردستان گفت: 12 هزار گواهینامه و 400 هزار فقره قبوض دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام شده است که البته بحث توزیع قبوض دیگر توسط پست انجام نخواهد شد و ظرفیت و توانایی خود را روی مباحث دیگر معطوف خواهیم کرد.

انتهای پیام/ د م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.