سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر شیراز؛

نامناسب بودن معماری شهری برای افراد خاص

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر شیراز گفت: معماری شهری مناسب گروه‌های خاص از مردم نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ لیلا دودمان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر شیراز عصر امروز در صحن شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه معماری شهری برای گروه‌های خاص اصلاً مناسب نیست ادامه داد: سالمندان، نابینایان، ناشنوایان، معلولین از جمله گروه‌هایی هستند که در طراحی شهری اغلب نادیده گرفته شده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن فصل پاییز لازم است شهرداری شیراز نسبت به لایروبی مناطق لازم و بخصوص رودخانه خشک پرداخته و برای مقابله با اثرات سیلاب‌های موسمی برنامه‌ریزی‌های متناسب صورت بگیرد.

لیلا دودمان اضافه کرد: با توجه به متن قرارداد خرید اتوبوس‌های شهری، لازم است تمهیدات مناسب برای بکارگیری اتوبوس‌ها در ناوگان شهری صورت گیرد و برای بازپرداخت بدهی‌ها و همچنین جریمه‌های اضافه آنان تمهیدات سریعی گرفته شود و از ضرر‌های مالی و ترافیکی در اسرع وقت جلوگیری به عمل آید.

وی تصریح کرد: متناسب‌سازی اختیارات شهرداری‌های مناطق با حوزه مسئولیت آن‌ها یکی از مسائلی است که بی توجهی به آن و سازوکار مصوب و بروکراسی طولانی کنونی، فرآیند مدیریت متمرکز شهری را با چالش روبرو کرده است.

انتهای پیام/ن

بکارگیری اتوبوس‌های جدید در ناوگان شهری

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.