سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه پلدختر:

دلیل ناامنی در جامعه استخدام بی‌ضابطه در ادارات است

امام جمعه پلدختر گفت: استخدام بی‌ضابطه در ادارات می‌تواند زمینه ناامنی را ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سوری ظهر امروز در همایش بزرگ پلیس، شورا‌های اسلامی، دهیاران، معتمدین و خیرین امنیت‌ساز که در سالن اداره فرهنگ وارشاد اسلامی پلدختر برگزار شد گفت: انسان موجودی اجتماعی است و نمی‌تواند نسبت به همنوع خود بی‌تفاوت باشد، از نظر آموزه‌های دینی نیز ما نسبت به هم نوع خودمان تکلیف ومسئولیت داریم.

وی افزود: انسان بدون مسئولیت نیست سرشت و فطرت انسان را متحرک می‌کند اگر می خواهیم جامعه ما در امنیت به سر ببرد و عاری از بی‌نظمی باشد همه ما باید مسئولیت خودمان را به نحو احسن انجام بدهیم.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: برخی افراد بی‌نظمی ایجاد می‌کنند راه برخورد این است که ریشه‌یابی شود و مشکل را ببینید و جایی که مشکل‌آفرین است با آن برخورد شود. ذات و فطرت انسان با ظلم و ناعدالتی ناسازگار است و واکنش نشان می‌دهد، جوانی تمام شرایط را دارد، ولی استخدام نمی‌شود، اما پایین‌تر از او بخاطر داشتن پارتی جذب می‌شود که این می‌تواند زمینه ایجاد ناامنی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه اگر دنبال این هستیم که امنیت ایجاد شود ما هم وظیفه و مسئولیت داریم و نباید بی‌تفاوت باشیم جایی که نیاز است باید حقایق را گفت و آن کسانی که ناامنی را ایجاد می‌کنند باید با آنها برخورد انجام گیرد، افزود: معتمدان و کسانی که توان مالی دارند در مسجدسازی، مدرسه‌سازی و چه در بحث امنیت پیش قدم شوند تا زمینه امنیت و آرامش فراهم شود.

سوری تاکید کرد: کسانی که عمل نیک و عام‌المنفعه انجام می‌دهند خداوند محبت آنها را در دل مردم قرار می‌دهد و کسانی که واقفند به حضرت علی (ع) اقتدا کردند.

امام جمعه پلدختر اضافه کرد: اگر بناست امنیت اقتصادی ایجاد شود باید همکاری صورت بگیرد و کار عام المنفعه برای مردم انجام شود.

انتهای پیام/د

استخدام بی‌ضابطه در ادارات سبب ناامنی می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.