تعداد ۷۷ نفر نیروی بومی حق التدریسی و پیش دبستانی از الیگودرز که داری شرایط لازم بودند در آموزش و پرورش شهرستان استخدام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جمشیدی، معاون اداری مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش الیگودرز گفت: با پیگیری‌های دکتر خدا بخشی نماینده مردم الیگودرز و تلاش‌های ذلقی رییس آموزش و پرورش شهرستان تعداد ۷۷ نفر از نیرو‌های بومی حق التدریسی و پیش دبستانی که دارای شرایط لازم بودند در آموزش و پرورش الیگودرز بکارگیری شدند.

 جمشیدی با اشاره به اینکه حدود ۱۵ نفر از متقاضیان در صف انتظار جذب هستند گفت: رایزنی‌ها و پیگیری‌ها برای رفع مشکل این تعداد و بکار گیری آن‌ها نیز ادامه دارد.

 وی به مشکل جذب نیرو‌های نهضتی شهرستان هم اشاره کرد و افزود: با توجه به بررسی مشکل نیرو‌های نهضتی در مجلس رفع مشکل جذب آن‌ها نیز در دستور کار می‌باشد.

انتهای پیام/د

۷۷ نفر از نیروی بومی جذب آموزش و پرورش الیگودرز شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۳۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
سلام در خصوص استخدام معلمان در الیگودرز باید اطلاع بدم که تعداد بسیاری از معلمان خرید خدمات بعد از دو سال تدریس هنوز ریالی از اداره دریافت نکرده اند با این که وزیر مربوطه اعلام کرده که طلب همه معلمان پرداخت شده است.مدارس روستاهای دور افتاده الیگودرز بسیار محروم است وبا این وجود اداره شهرستان همین تعداد اندک وسایل مثل تانکر های فلزی مدارس را برای خودش میفروشد و پولش را به حساب مدرسه نمیریزد.بیشتر معلمان مناطق محروم با هزینه های شخصی امورات مدارس را میگذرانند در حالی که خودشان دچار مشکل مالی هستند.برای صحت اطلاعات میتوانید تحقیق میدانی کنید.