پیمانکاران ۱۴.۵ میلیارد تومان از نوسازی مدارس استان مطالبه دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمد چگنی، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: بنیاد برکت ۳۴ پروژه خشتی گلی در لرستان را خواهد ساخت. همچنین بنیاد علوی ساخت هشت پروژه مدرسه شبه کپری را امسال تحویل گرفته و بناست تا پایان ۹۷ این پروژه‌ها به انجام برسد. ۴۳ مدرسه خشتی، گلی و سنگی داریم که ۷۴۳ نفر در آن‌ها تحصیل می‌کنند.

چگنی با بیان اینکه میزان تخصیص اعتبار در سال ۹۵ خیلی خوب نبوده و تنها ۳۰ درصد تخصیص داشتیم، افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیز ریالی به ما تخصیص ندادند.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: اعتبار ملی شامل اعتبارات تخریب و بازسازی و گرمایشی است که سال ۹۵، ۳۹ میلیارد تومان به استان تخصیص دادند و امسال هیچ رقمی را اعلام نکردند.

چگنی با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان قیر رایگان گرفتیم و تبدیل به ۲۶۰ مترمربع ایزوگام کردیم و به آموزش و پرورش تحویل داده شد، عنوان کرد: امسال ۱۷۰۰ میلیارد تومان قیر رایگان را تبدیل به آسفالت خواهیم کرد تا برای محوطه مدارس استان مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان به میزان مطالبات و پیمانکاران استان اشاره کرد و افزود: اعتبارات ملی نوسازی مدارس ۱۰ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان است و این در حالیست که ۱۴.۵ میلیارد تومان از نوسازی مدارس مطالبه دارد.

وی گفت: در حال حاضر ۵۰۰۰ دانش‌آموز عشایری داریم.

انتهای پیام/ د

پیمانکاران ۱۴.۵ میلیارد تومان از نوسازی مدارس لرستان طالب دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.