سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۱۴ هزار و ۷۹۷ شغل جدید در سامانه ملی رصد از مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران، از ثبت ۱۴ هزار و ۷۹۷ شغل ایجاد شده این استان تاکنون در سامانه ملی رصد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسن خیریانپور در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان با اشاره به اینکه ۱۴ هزار و ۷۹۷ شغل ایجاد شده در مازندران تاکنون در سامانه ملی رصد به ثبت رسیده است، گفت: طی یک هفته اخیر این رقم در سامانه با افزایش قابل توجهی همراه بود.


وی بر راستی آزمایی رندومی اشتغال ایجاد شده و ثبت شده در سامانه رصد از سوی دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و فرمانداران تاکید کرد و افزود: به منظور مستند سازی اقدامات، فهرستی از اشتغال ثبت شده در سامانه رصد از سوی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها تهیه و برای استانداری ارسال شود.


معاون استاندار تاکید کرد: پیگیری‌های جدی و دقیق از سوی بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد تا تسهیلات اختصاص یافته به رونق اشتغال و تولید از سوی دولت به بهترین نحو جذب شود.


وی با اعلام اینکه ۳۱ درصد از تسهیلات قانون بودجه سال ۹۶ در استان جذب و استفاده شده، عنوان کرد: باید در راستای جذب بهینه تسهیلات و اجرای طرح‌های اشتغال در دیگر بخش‌ها نظیر سامانه بهین یاب، مشاغل پشتیبان، طرح کاروزی، ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات روستایی، بازسازی و نوسازی طرح‌های صنعتی و ... اهتمام بایسته صورت گیرد.


خیریانپور بر تسریع در پرداخت تسهیلات قانون بودجه سال ۹۶ از سوی بانک‌ها تاکید کرد و گفت: ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال مشاغل پشتیبان استان به سرعت باید جذب شود و پیگیری‌ها در این خصوص شتاب یابد.


انتهای پیام/ع


۱۴ هزار و ۷۹۷ شغل جدید از مازندران در سامانه ملی رصد ثبت شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.