سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی:

ورزش امروزه بعنوان یک صنعت مطرح است

داود محمدی گفت: ورزش امروزه بعنوان یک صنعت مطرح است که توانسته علاوه بر نشاط مردم در زمینه‌های دیگر نیز تاثیرگذار باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود و نماینده مردم قزوین؛ البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان قزوین اظهارکرد:ورزش امروزه بعنوان یک صنعت ارزآور علاوه بر ایجاد شور و نشاط در ارزآوری هم نقش آفرین است.

محمدی با اشاره به اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی تصریح کرد: پرچم جمهوری اسلامی ایران در دو حالت برافراشته می‌شود یکی در مواقع ورود مقامات دیگر کشور‌ها و دیگری قهرمانی ورزشکاران که این امر نشان دهنده اهمیت ورزش و تاثیرگذاری آن در عرصه‌های بین المللی است.

وی وجود سالن شش هزارنفری را برای قزوین اساسی دانست و تصریح کرد:باتوجه به فقدان سالن شش هزارنفری در قزوین برنامه ریزی برای احداث آن اجتناب ناپذیر است و با تحقق این امر قزوین می‌تواند پایلوت و الگوی برگزای بسیاری از مسابقات برای پایتخت باشد.

رئیس کمیسیون اصل نود و نماینده مردم قزوین؛ البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از مشهدی آقایی بعنوان مدیری با اخلاق و صبور یادکرد و گفت:ایشان همکاری خوبی با مجمع نمایندگان و مسئولان ورزش قزوین داشتند هرچند نقد‌هایی نیز بر عملکرد این مدیر وجوددارد.

محمدی ادامه داد:بحث جایگزینی آقای اعلایی مقدم توسط خود آقای مشهدی آقایی مطرح شد و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/

 

ورزش در ارزآوری نقش آفرین است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.