سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت: برای حضور ورزشکاران قزوینی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو برنامه ریزی می‌کنیم تا در این رویداد بین المللی شاهد درخشش قزوینی‌ها باشیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عباس اعلایی مقدم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قزوین در مراسم معارفه خود یکی از برنامه‌های مهم این اداره کل را حضور ورزشکاران قزوینی در میدان بزرگ المپیک عنوان کرد و افزود: علاوه بر حضور در المپیک سعی می‌کنیم زمینه حضور قدرتمند این ورزشکاران را در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی فراهم کنیم.

اعلایی مقدم با بیان اینکه ۲۴ درصد از جمعیت استان قزوین را جوانان تشکیل می‌دهند افزود:با ایجاد هم افزایی می‌توان از ظرفیت‌های جوانان در زمینه ورزش استفاده کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به ساخت خانه جوان در قزوین خاطرنشان کرد:امیدواریم با همکاری مسئولان خانه جوان جدیدی را در این استان احداث و به حوزه جوانان کمک کنیم.

اعلایی مقدم ادامه داد: فعالیت‌های خوبی در حوزه بانوان صورت گرفته است که باید زیرساخت‌ها امکانات را در این حوزه افزایش داد.
وی افزود: پیگیر مشکلات و مسائل ورزشکاران خواهیم بود ضمن اینکه باتوجه به صنعتی بودن استان قزوین از این امکان می‌توان جهت حمایت مالی از تیم‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/

 

برنامه ریزی برای حضور ورزشکاران قزوینی در میدان بزرگ المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.