امیررضا خادم گفت:ورزش قزوین از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و امیدواریم شاهد تولد لشگری‌های دیگر در ورزش این استان باشیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ امیررضا خادم معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان قزوین با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالای ورزش قزوین اذعان کرد:استان قزوین دارای پتانسیل‌های خوبی در ورزش است و انتظار می‌رود با تدبیر بهتر شاهد تولد لشگری‌های دیگر در ورزش قزوین باشیم و ورزشکاران این استان بتوانند در المپیک حضور درخشانی داشته باشند.

خادم با اشاره به رشد خوب قزوین در ورزش کشور افزود:خوشبختانه در سالیان اخیر شاهد رشد خوب قزوین در ورزش کشور بودیم که نمونه بارز آن تربیت مدیران خوب در کنار مدیریت عالی ورزش استان است که می‌تواند برای کشور یک الگو محسوب شود.

وی ابرازکرد:علیرغم رشد معنی دار قزوین در این زمینه هنوز تا رسیدن به جایگاه مدنظر فاصله داریم که باید در این راستا تلاش شود.

معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش ابرازکرد:حوزه جوانان نیمی از حجم کار وزارت ورزش و جوانان را به خود اختصاص می‌دهد و امیدواریم آقای اعلایی مقدم هم توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشند.

خادم نقش NGO‌ها و سمن‌ها را در حوزه جوانان بی بدیل توصیف کرد و افزود:این نهاد‌های مردمی می‌توانند به رشد و توسعه حوزه جوانان کمک کنند تا شاهد ÷یشرفت این حوزه به موازات ورزش باشیم.

وی خواستار برنامه ریزی برای حوزه جوانان در شهرستان‌ها شد و گفت:در شهرستان‌ها نیز باید برای حوزه جوانان برنامه ریزی شود و از طرفی هم بخشی از بودجه ورزش به حوزه جوانان اختصاص یافته که باید در این زمینه نیز اقدامات لازم انجام شود.

معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد:ورزش بانوان هم بعنوان نیمی از جمعیت کشور نیازمند توجه جدی تری است و باتوجه به درخشش بانوان در میادین بین المللی باید امکانات بیشتری در اختیار ورزش بانوان قرارگیرد.

خادم اذعان کرد:بخش خصوصی می‌تواند نقش بازوی حمایتی را از ورزش ایفاکند که باید زمینه برای تحقق این امر فراهم شود.

انتهای پیام/

 

استان قزوین دارای پتانسیل‌های خوبی در ورزش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.