سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست شهرداری شیراز خبر داد؛

پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز متوقف نشده است

سرپرست شهرداری شیراز گفت: پروژه‌هایش عمرانی متوقف نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدحسن اسدی سرپرست شهرداری شیراز در دیدار با دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس گفت: در شش ماهه نخست امسال آمار صدور پروانه‌های ساختمانی ۴۰ درصد کاهش داشته و این در حالی است که هزینه‌های روزمره نگهداشت شهر نه تنها کم نشده، بلکه ۱۵ تا ۲۰ درصد نیز افزایش یافته است، اما با این وضعیت شهرداری شیراز روند پروژه‌های عمرانی خود را متوقف نکرده است.

وی افزود: مسائل مالی و اقتصادی دچار رکود بی‌سابقه‌ای است که بدون شک این موضوع بر روند اداره امور شهر‌ها و زندگی شهروندان نیز تأثیر می‌گذارد.

اسدی ادامه داد: شهرداری شیراز در میان کلان شهر‌های کشور، خوش حساب‌ترین شهرداری است تنها در بانک شهر و تا پایان سال ۹۵ تمام سررسید‌های وام شهرداری شیراز بدون حتی یک روز تاخیر به این بانک پرداخت شده است.

عبدالناصر بذرافشان دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس نیز در این نشست به ارایه گزارش از آخرین وضعیت فعالیت بانک‌های استان فارس و نقش آنان در تولید و رونق استان پرداخت و افزود: آماده هر گونه همکاری برای پیشبرد برنامه‌ها و ایجاد عمران و آبادانی در کلان‌شهر شیراز هستیم.
انتهای پیام/ر

شهرداری شیراز در میان کلان شهر‌های کشور، خوش حساب‌ترین شهرداری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.