نایب رئیس شورای شهر شیراز گفت: لیست های منتشر شده مدیران آینده شهرداری شیراز کذب است و اعضای شورا هیچگونه ارتباطی با این موضوع ندارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ابراهیم صبوری نایب رئیس شورای شهر شیراز در صحن علنی شورای شهر شیراز با اشاره به انتشار لیست های مدیریتی جدید در شهرداری شیراز، گفت: لیست هایی در فضای مجازی منتشر شده که من به طور کامل آن را تکذیب و تاکید می کنم این لیست ها ارتباطی با اعضای شورا ندارد.

وی افزود: شهرداری انتخاب کرده ایم که خودش توانایی این امور را دارد و نیازی نیست که ما مدیران میانی را معرفی کنیم.

صبوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابلاغ نکردن حکم شهرداری شیراز، ادامه داد: ۱ ماه از انتخاب و معرفی شهردار شیراز از جانب شورای شهر گذشته اما متاسفانه تاکنون شاهد ابلاغ آن نیستیم.

وی بیان کرد: طبق قانون، وزارت کشور باید طی ۱۰ روز نظر خود را در خصوص شهردار شیراز اعلام کند که چنین نشده و این روند جای نگرانی دارد.

صبوری اظهار کرد: وضعیت کنونی به هیچ عنوان به نفع شهر شیراز نیست و باید هرچه سریعتر برای شهرداری شیراز تصمیم گیری شود.
نایب رئیس شورای شهر شیراز تصریح کرد: آنچه باعث موفقیت و توسعه شهر می شود اتحاد و همراهی رسانه ها، شورا و شهرداری است که باید به این مهم توجه شود.
انتهای پیام/ر

انتشار لیست های مدیریتی جدید در شهرداری شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
اگر واقعا" به فکر شهر و پیشرفتش بودید میذاشتین پاک فطرت طرح های نیمه تمومش رو تموم کنه نه اینکه با سیاسی بازی عوضش کنید ، شما اگر مدیریت بلد بودید تا وقتی که حکم شهردار جدید میومد سرپست شهرداری انتخاب میکردین
آخرین اخبار