سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال جاری؛

27 هزار گواهینامه الکترونیکی مهارت در خوزستان صادر شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از صدور 27 هزار گواهینامه الکترونیکی مهارت در استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی سواعدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به جایگزینی کارت‌های هوشمند الکترونیکی به جای گواهینامه‌های سنتی گفت: در 6 ماه نخست امسال تعداد 26 هزار و 946 گواهینامه هوشمند الکترونیکی برای پذیرفته‌شدگان در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای صادر شد.

وی با اشاره به اهمیت صدور گواهینامه‌های الکترونیکی، بیان کرد: با توجه به صرفه‌جویی در چاپ گواهینامه‌های مهارت و در راستای اقتصاد مقاومتی، مدارک پیشین این سازمان با مزیت‌های خاص خود که زمانبر و هزینه‌بر بوده‌اند، جای خود را به صدور کارت‌های هوشمند الکترونیکی دادند.

سواعدی صدور کارت‌های هوشمند را جایگزینی مناسب برای گواهینامه‌های سنتی دانست و اذعان داشت: صدور گواهینامه‌های مهارت فنی و حرفه‌ای جهت افزایش ضریب امنیت اجرا شده و به صورت بین‌المللی، براساس کد شناسه و کد ملی مهارت‌آموز، تا 20 گواهینامه در آن ثبت می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: سهولت حمل و نگهداری گواهینامه، امکان ثبت 20 عنوان گواهینامه در یک کارت، ارتقای امنیت گواهینامه‌ها، افزایش سرعت صدور و تحویل گواهینامه به متقاضی و حذف فرآیندهای سنتی از قبیل نامه‌نگاری بین‌دستگاهی برای استعلام گواهینامه، از جمله مزایای گواهینامه‌های الکترونیکی هستند.

این مقام مسئول افزود: کارت هوشمند الکترونیکی به سیستم جامع پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی http://azmoon.portaltvto.com متصل می‌شود و استعلام آن در صورت نیاز از سوی نهادها و سازمان‌ها و بدون نیاز به مکاتبات اداری و کاغذی، به صورت آنلاین و آفلاین با وارد کردن کد شناسایی که روی کارت درج شده، در این سامانه قابل انجام است.

انتهای پیام/گ

صدور گواهینامه الکترونیکی مهارت در خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.