سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ناحیه دامغان؛

برگزاری 110عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در دامغان

در هفته دفاع مقدس از 31 شهریور 96 تعداد 110 ویژه برنامه توسط سپاه ناحیه دامغان و بسیج شهرستان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرهنگ محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: در هفته دفاع مقدس از 31 شهریور 96 تعداد 110 ویژه برنامه توسط سپاه ناحیه دامغان و بسیج شهرستان اجرا می شود که احترام به جایگاه شهدا، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا از نخستین برنامه‌ های هفته دفاع مقدس است.


وی، چاپ چهار کتاب خاطرات فرماندهان دوران دفاع مقدس دامغان را از برنامه هایهفته دفاع مقدس دانست و افزود: به منظور حفظ آثار، خاطرات و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی علیه ایران، تا کنون هشت عنوان کتاب از فرماندهان شهید شهرستان دامغان در حال تهیه است که در حال حاضر چهار عنوان آماده چاپ شده است.


خوشقدم اظهارداشت: زنان جانباز، جانبازان بالای 50 درصد، نقش جهادگران دامغان، عملیات کربلای چهار و والفجر مقدماتی، عنوان 6 کتابی است که از زندگی شهدا و خاطرات جانبازان و رزمندگان دامغانی آماده چاپ است.


وی تصریح کرد: باهدف بازخوانی حماسه جنگ تحمیلی برای نسل سوم و چهارم انقلاب و یادآوری روزهای به یادماندنی دفاع مقدس برای رزمندگان، ویژه برنامه اعزام نمادین پیشکسوتان دفاع مقدس به مناطق عملیاتی انجام خواهد شد.


فرمانده سپاه ناحیه دامغان افزود: با توجه به همزمانی این هفته با شروع مدارس، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح صبح روز اول مهرماه در دبیرستان شاهد دخترانه دامغان برگزار خواهد شد و به مناسبت همزمانی با ایام محرم نیز برافراشته شدن پرچم اباعبدالله الحسین (ع) نیز در دستور کار است.


خوشقدم، برپایی نمایشگاه افلاکیان، تجلیل از سربازان نمونه و اجرای رژه موتوری را نیز از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در دامغان عنوان کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس باید برنامه ها به خوبی بیانگر رشادت های رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و شهدای عزیز در دفاع جانانه از خاک و ناموس ایران باشد.


در دوران دفاع مقدس 16 هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از 20 عملیات بزرگ و کوچک حضور داشتند، استان سمنان سه هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.


انتهای پیام/ م


110عنوان برنامه هفته دفاع در دامغان برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.