سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های بنیادشهید فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، برنامه‌های مختلفی در بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدعلی محمدی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس، برنامه‌های مختلفی در بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس، برگزاری مراسم یادواره شهدا در شهرستان‌های استان، مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه ایثارگران، اعزام پیام آوران ایثار به مراکز علمی و آموزشی استان به منظور روایت گری دفاع مقدس و برگزاری همایش پیام آوران ایثار فارس در شیراز، حضور ایثارگران در برنامه‌های صدا و سیما به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل از دانش آموزان ممتاز تحصیلی شاهد و ایثارگر در شهرستان‌ها و سخنرانی یکی از ایثارگران قبل از خطبه‌های نماز جمعه نقاط مختلف استان، بخشی از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

سیدعلی محمدی افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با روز اول مهر و بازگشایی مدارس، زنگ ایثار از ساعت ۸ صبح در مدارس استان فارس بویژه مدارس شاهد نواخته می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در استان یکی دیگر از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

محمدی عنوان کرد: در این راستا نمایشگاه هنر‌های تجسمی ایثارگران فارس شامل ۵۰ اثر نقاشی، عکاسی و منبت در شیراز برپا می‌شود که این نمایشگاه از ۲ مهر در گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیراز واقع در کوی زهرا برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: به همین مناسبت، مراسم رونمایی و جشن امضاء کتاب مستندنگاری زندگی یک شهید، روایت زندگی شهید حمیدرضا شعله نوشته حمید شعله، سه شنبه چهارم مهرماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن خادمین شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم گلباران قبور مطهر شهدا در روز پنج شنبه ۶ مهر ماه گفت: این مراسم به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در گلزار‌های مطهر شهدای استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

برنامه های بنیاد شهید فارس در هفته دفاع مقدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.