سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صلابت نیرو‌های مسلح کشور خنثی کننده افکار متجاوزانه دشمن

صلابت و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، خیال تعدی دشمن به خاکمان را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح استان گفت: دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان یکی از بی سابقه‌ترین حوادث تاریخ کشور است که با وحدت میان همه قومیت‌ها و اقشار مختلف تحقق یافت.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در طول تاریخ به علت سستی برخی از حاکمان بخش زیادی از خاک کشور به تصرف بیگانگان درآمد، افزود: در دفاع مقدس با رهبری امام راحل و ایثار رزمندگان تربیت یافته درمکتب امام (ره) از همه سرحدات کشور حراست و حفاظت شد و دشمن در ضمیمه کردن خاک کشور ناکام ماند.


آیت االه طبرسی گفت: امروز با صلابت و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، دشمن حتی خیال تعدی به خاکمان را نمیتواند در سر بپروراند.


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز افزود: دفاع مقدس دفاع از اسلام و ارزش‌های دینی است و فرهنگ دفاع مقدس را با قداست در جامعه باید نهادینه کرد.


سردار ملکی گفت: ۵ هزار برنامه شامل یادواره‌های شهدا، عطر افشانی گلزار‌های شهدا، رژه نیرو‌های مسلح، برگزاری صبحگاه‌های مشترک، برپایی نمایشگاه‌هایی با موضوع دفاع مقدس، نشست روشنگری، و طرح صالحین اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا، مظهر اعتبار و عزت کشور است، افزود: ۱۰ درصد یادواره‌ها شهدای کشور در مازندران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ع


صلابت نیرو‌های مسلح کشور خنثی کننده افکار متجاوزانه دشمن است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.