جمعه دوم تیر روز اسلام و مانور دینی است و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برای دشمن کمرشکن است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری گفت: روز قدس همه ساله جایگاه مهمی دارد و روز قدس روز اسلام و مانور دینی است که همه باید در آن حضوری معنا داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید در روز قدس مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بزنیم، افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برای دشمن کمرشکن است.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه آمریکا داعش کبیر و شیطان بزرگ است گفت: تحجر و کج‌فهمی دل امامان گذشته و مقام معظم رهبری را به‌درد آورده است و هنوز هم کج‌فهمی در برخی افراد وجود دارد.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه آنانکه دل مقام معظم رهبری را به‌درد می‌آوردند قطعاً به‌دنبال مقاصد شیطانی و همان چیزی هستند که دشمن می‌خواهد افزود: در چند روز اخیر مشاهده کردید که مقام معظم رهبری فرمایشات بسیار زیادی داشتند و خطاب ایشان به مردم نیست بلکه به کارگزاران و مسؤولان نظام است تا گول آمریکا را نخورند.

وی گفت: بسیاری از مسلمانان توسط آمریکا و داعش در کشورهای منطقه به خاک و خون کشیده شده‌اند و بیشتر همین مسائل به‌خاطر تحجر و کج‌فهمی افراد است که به گروه‌های تکفیری و سلفی اجازه چنینن کاری را می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه آتش به اختیار از منظر مقام معظم رهبری این است که در هر زمانی نباید بگذاریم انقلاب به‌دست دشمن بی‌افتد، افزود: یک عده‌ای در داخل خیالات شیطانی دارند تا وحدت بین مردم و مقام معظم رهبری را برهم بزنند.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه هزینه سازش برای کشور بسیار زیاد است اما برخی در داخل این را نمی‌فهمند، گفت: بدترین مرض برای هر جامعه‌ای که می‌خواهد رشد کند، مرض تفرقه است و اگر برخی مسؤولان به معضل تفرقه در کشور دامن بزنند قطعاً چوبشش را خواهند خورد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار