ساری؛

ایران هراسی غرب به دلیل اعتقاد مردم به ولایت فقیه

دشمن به دلیل اعتقاد مردم به ولایت فقیه از مردم ایران هراس دارد و به همین دلیل به دنبال ایجاد نفاق در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ساری با بیان اینکه ایران اسلامی به دلیل بهره‌برداری از مضامین الهی برای غربی‌ها تهدید محسوب می‌شود و گفت: برای تحکیم اسلام باید به وصیت‌های سیاسی عبادی توجه کنیم.

وی افزود: اگر ما ولایت فقیه نداشته باشیم وضعیت ما مثل یمن، افغانستان و دیگر کشورهای مشابه می‌شود.

امام جمعه ساری با اعلام اینکه در حال حاضر فاجعه انسانی در بسیاری از کشورهای همسایه اتفاق می‌افتد، گفت: امنیت حال حاضر را به دلیل اطاعت مردم از ولی فقیه داریم.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه تلاش‌های زیادی برای به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی انجام شد،افزود: به دلیل حضور گسترده مردم در صحنه زمینه حفظ انقلاب اسلامی فراهم شده است.

وی با اشاره به سفر ترامپ به عربستان، گفت: این سفر برای تامین امنیت اسرائیل بود، در این شرایط بسیار سخت رهبری و جریان شناسی بسیار مشکل است.

نماینده ولی فقیه درباره وضعیت انتخابات مرکز استان نیز اشاره کرد و افزود: اگر تقلب شد باطل، اگر تخلف هست باید چاره‌اندیشی شود، بعد از انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان بر سلامت انتخابات صحه گذاشت و همه باید دست به دست بدهیم و برای کشور فکر کنیم.

آیت‌الله طبرسی گفت: از دعوا و مناظره چیزی نصیب استان نمی‌شود، بسیاری از مردم نگران هستند، اگر باطل هست، انجام شود و جوابگو مردم شما باشید، به استاندار و مسؤول سیاسی هم اعلام کرد و اگر تخلف شد به مراکز قضایی معرفی شوند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.