ساری؛

رعایت متانت و رفتار خردمندانه هواداران کاندیداها در حفظ سلامت انتخابات

حفظ متانت و رفتار خردمندانه‏ و عدم خدشه در سلامت انتخابات از سوی طرفداران کاندیداها باید رعایت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‌الاسلام یوسف ‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه پذيرش نتيجه انتخابات یک حق‌الناس است گفت: ‏پایان انتخابات، پایان بگو و مگو هاست و همه باید به نتیجه انتخابات متعهد باشند و به رای مردم احترام بگذارند.

وی افزود: انتخابات ، در نظام مردم سالاری دینی، نمایش عزت و اقتدار ملی است و پیروز این انتخابات ،مردم هستند . 

امام جمعه موقت ساری گفت: ملت ایران ثابت کردند که تنها راه علاج در برابر تهدیدها و تحریم‌ها، ایستادگى ملت و دولت در مقابل فزون‏خواهى آمریکا و طمع‏‌ورزى هر قدرت دست‏‌انداز و مستکبر است.

حجت‌الاسلام یوسف ‌پور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: پایان انتخابات، پایان بگو و مگو هاست و همه باید به نتیجه انتخابات متعهد باشند و به رای مردم احترام بگذارند و تلاش کنند تا وضعیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور بهبود یابد.

امام جمعه موقت ساری حفظ تمایت ارضى و حاکمیت نظام اسلامى‏ را از دیگر پیامدهای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی خواند و گفت: حفظ استقلال و آزادى‏، حفظ ارزش‏‌ها و دستاورهاى نظام مقدس جمهورى اسلامى‏، نقض سکولاریسم و حفظ و تداوم اسلام سیاسى، حفظ دموکراسى و نقض دیکتاتورى‏ و آزادى بیان و رسیدن به فضاى توأم از صمیمت و تهى از خفقان سیاسى از دیگر این پیامدها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار