سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه پلدختر:

سکوت مجامع بین المللی در برابر کشتار مسلمانان میانمار تاسف بار است

امام جمعه پلدختر گفت: سکوت مجامع بین المللی، سازمان‌ها و مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل کشتار مسلمانان میانمار تاسف بار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد سوری در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر افزود: نباید در برابر نسل کشی و کشتار بی رحمانه کودکان و زنان مسلمان میانمار سکوت کرد.

وی اظهار کرد: مدت‌ها است که مسلمانان بی دفاع و بی پناه میانمار در مقابل چشمان دنیا و مجامع بین المللی در آتش می‌سوزند و کوچکترین اعتراضی به این کشتار‌ها نمی‌شود.

امام جمعه پلدختر افزود: در سال‌های اخیر جایزه صلح نوبل به کسانی اهدا می‌شود که کار آن‌ها خیانت و جنایت است و باید به حال چنین جامعه‌ای که این گونه افراد در راس آن‌ها قرار دارند افسوس خورد.

وی گفت: مسلمانان باید از مظلومان پشتیبانی کنند تا ظالمان را سرجای خود بنشانند.

حجت الاسلام سوری به دیدار اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری از اعضای جدید مجمع خواستند در دیدگاه‌های خود با جهت گیری و تفکر انقلابی دقت نظر داشته باشند.

وی افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام باید در مصوبات سیاست‌های کلی دولت و مجلس تبلور یابد و کار آن‌ها خارج از سیاست‌های مجمع نباشد. امام جمعه پلدختر گفت: کسانی که تصور می‌کنند مجمع تشخیص مصلحت نظام تنها محلی برای مصلحت اندیشی است نه جایی برای تفکر انقلابی، تصور آن‌ها باطل است.

وی افزود: مجمع باید درصدد تولید و ایجاد تفکر انقلابی باشد که در غیر این صورت مورد قبول امام راحل و رهبری و نظام اسلامی نیست.

امام جمعه پلدخترگفت: باید تفکر انقلابی مبنا و حاکم بر عملکرد قوای مجریه، مقننه و قضاییه در نظام اسلامی باشد.

انتهای پیام/م

سکوت تاسف بار مجامع بین المللی در برابر کشتار مسلمانان میانمار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.