رئیس مرکز بهداشت شهرستان بروجرد به مناسبت هفته سلامت از آغاز طرح خطرسنجی سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی بروجرد خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  گودرزی گفت: دراجرای این طرح میزان قند خون، چربی و فشار خون افراد تست وکارت های سبز، نارنجی، زرد و قرمز که بیانگرمیزان سلامت و رسیدن به مرز خطربودن افراد است به فرد داده می شود.

وی افزود: با اجرای طرح خطر سنجی می توان ازمیزان چربی، فشار و قند خون مطلع و درراستای کنترل این بیماری و جلوگیری ازسکته قلبی و مغزی جلوگیری کرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه این برنامه به صورت مستمر و دائم اجرا می شود گفت: افراد20 تا70 ساله می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی وخانه های سلامت شهری و روستایی درطرح خطرسنجی سلامت شرکت کنند.

گودرزی افزود: این طرح از سوی کارشناسان بهداشت درمصلی نمازجمعه، محل برپایی نمایشگاه هفته سلامت درکانون بسیج و خانه ها و مراکز بهداشت بروجرد انجام می شود.

وی به صدا درآمدن زنگ سلامت روز یکشنبه سوم فروردین ماه در سطح 400واحد آموزشی بروجرد را از برنامه های هفته سلامت دراین شهرستان عنوان کرد و گفت: دراین آیین جشنواره غذای سالم با حضور کارشناسان بهداشت، اولیا و مربیان برگزارشد.

رئیس مرکز بهداشت بروجرد افزود: نمایشگاهی با محوریت افسردگی در کانون بسیج برگزار شد که دراین نمایشگاه نیز انواع بروشور، پمفلت، کتاب و پوستر در ارتباط با افسردگی، انواع سرطان‌ها و بیماری‌ها توزیع شده است

گودرزی گفت: همچنین پیاده‌روی عمومی نیز به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت چهارم اردیبهشت در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

انتهای پیام /م

برچسب ها: آغاز ، خطرسنجی ، سلامت ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.