امام جمعه الشتر با اشاره به حوادث تروریستی تهران گفت: دشمنان بدانند با این کار دست به لانه زنبور کرده اند و ملت ایران اسلامی این اعمال تروریستی را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه الشتر، گفت: حوادث تهران یک کار تبلیغاتی برای دست نشانده‌ های استکبار در منطقه بود، ولی مردم ایران اسلامی می‌دانند کدام کشور‌ ها در پس پرده برنامه ریزی حادثه‌های تروریستی و ایجاد ناامنی، جنگ و تفرقه بین قومیت‌ها و مذاهب هستند.

خطیب جمعه الشتر در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز تأسیس شورای انقلاب فرهنگی گفت: متولیان فرهنگی بایستی از ایده‌های جوانان و نخبگان در امور فرهنگی استفاده کنند تا شاهد پیشرفت هرچه بشتر در این زمینه‌ها باشیم.

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ و سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: هر چیزی که استقلال فرهنگی کشور را زیر سؤال ببرد و سلطه فرهنگی ایجاد کند، از همان اول باید متوقف شود.

وی افزود: به طور قطع متولیان فرهنگی اگر از نظرات جوانان این مرز و بوم و بهره گیری از آموزه‌های دینی و اعتقادی در تدوین سند فرهنگی و آموزشی کشور استفاده کنند، این سند حتی می‌تواند به عنوان یک الگوی جهانی در فرهنگ و آموزش معرفی شود.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.