امام جمعه پلدختر گفت: بیت‌الغزل سفر ترامپ به منطقه و تشکیل اعتلاف عربی غربی بر حسب ظاهرتضعیف و انزوای ایران و القاء ایران هراسی بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت‌الاسلام محمد سوری در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر، گفت: در این سفر ایران هراسی ارمغانی برای عرب‌ها بود تا جایی که برخی چهره‌های خوار و ذلیل عرب می‌گفتند جلوی رشد ایران گرفته می‌شود.

وی افزود: در این رابطه مقام معظم رهبری فرمودند: می‌خواهند به خیال رهایی از چالش‌های احتمالی ثروت متعلق به مسلمان را به جیب کفار بریزند.

امام جمعه پلدختر گفت: ایجاد شکاف و دو قطبی در بین آحاد ملت و نیز فاصله انداختن بین مردم و رهبری و یا مردم و آرمان‌های شهدا و حاکمان دینی از اهداف شوم معاندان و مخالفان انقلاب به ویژه اهالی فتنه بود که از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب تا به امروز ادامه داشته است.

وی افزود: یکی از شگردهای جریان‌های موازی و غیرصادق همواره این است که برای انحراف افکار عمومی و ذهنیت جامعه از مسائل اصولی و بنیادین موضوعات دست چندمی و حاشیه‌ای را چنان پر رنگ می‌کنند که با مسائل اصلی مشبه شوند.

امام جمعه پلدختر گفت: بعضی جا‌ها مسایلی که به عنوان نیاز اولیه نیستند را آنقدر روی آن حساب می‌کنند که نیاز اصلی و اولیه فراموش می‌شود در صورتی که مهم آگاهی و بصیرت مردم است که در دامن جنگ روانی نیفتند.

حجت الاسلام سوری به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و افزود: این سند متاسفانه این روز‌ها به خاطر مسائل سیاسی ممکن است فراموش شود، اما این سند در یک پروسه ۱۵ ساله در صدر است تا طبق امیال و اهداف شوم سلطه با تحمیل فرهنگ و سبک زندگی غربی به نوعی جهانی شدن را با محوریت قدرت‌های بزرگ جهانی به ویژه شیطان بزرگ یعنی آمریکا رقم بزنند.

وی گفت: سندی که علی رغم اظهار نظر صریح و قاطع مقام معظم رهبری مبنی بر توقف آن متاسفانه با، اما و اگر‌ها و کشمکش‌های سیاسی مواجه گردیده است.

امام جمعه پلدختر افزود: جای تاسف است برخی از سر غفلت و یا لجاجت و تنگ‌نظری محل مناقشه را ادبیات ظاهری سند ۲۰، ۳۰ می‌دانند و اصرار بر پایه‌بندی و با کوتاه نیامدن بر سر آن دارند و یا آن که وقیحانه موضع‌گیری مقام معظم رهبری را متاثر از گزارشات غلط می‌دانند.

امام جمعه پلدختر گفت: ما دارای فرهنگ غنی اسلام و قانون مترقی آن هستیم چرا آن‌ها برای ما برنامه‌ریزی کنند این یک نوع خودباختگی به معنای واقعی می‌باشد به جای دفاع از فرهنگ بی‌هویت غرب و آمریکا از فرهنگ اسلام ناب دفاع کنید.

وی به سخنرانی ۱۴ خرداد امام خامنه‌ای در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود:فرمایشات معظم‌له در این مراسم حاوی مطالب و نکته‌های فوق‌العاده و مهمی بود که برهمه ما لازم است به دور از تعصبات کور حزبی آن را دنبال کنیم.

حجت الاسلام سوری افزود: مقام معظم رهبری در این سخنرانی دو نکته اساسی، اسلام و مردم را یادآور شدند و از دهه ۶۰ به عنوان دهه مظلوم نام بردند تا جایی که عدم توجه به تاریخ پر افتخار انقلاب باعث جابه جایی جایگاه شهید و جلاد در ذهنیت نسل جدید انقلاب شد.

وی گفت: مسئولان دقت کنند امنیت متعلق به همه آحاد جامعه و نباید به خاطر خواسته‌های دنیوی به حافظان امنیت کشور اهانت شود باید ضریب هوشیاری مردم و مسئولان بالا برود.
امام جمعه پلدختر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تروریستی افزود: دشمن همه چیز خود را از دست داده و داعش تکفیری آخرین نفس‌های خود را می‌کشد.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.