سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات قرآن خواهران در سطح رقابت‌های قرآنی برادران برگزار می‌شود

سرپرست هیات داوران رشته ترتیل و حفظ قرآن کریم در چهلمین دوره مسابقات سراسری خواهران گفت: مسابقات قرآن خواهران در سطح رقابت‌های قرآنی برادران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛اسماء الوندی سرپرست هیات داوران رشته ترتیل و حفظ قرآن کریم اظهار داشت: سطح مسابقات قرآنی خواهران به لحاظ کیفی و کمی در سطح مسابقات قرآن برادران است.

داور مسابقات سراسری قرآن کریم بر اجرای برنامه‌های گسترده قرآنی در کشور تاکید کرد و افزود: اهتمام به آموزش قرآن باید در تمامی استان‌ها و رشته‌های مختلف قرآنی مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول آموزش را مهم‌ترین و بهترین عامل در ایجاد انگیزه و آمادگی صدرصدی بانوان متسابق عنوان کرد و افزود: ایجاد کارگاه‌های آموزشی در بهتر شدن کیفیت برگزاری مسابقات موثر بوده و الحمدالله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه بانوان در عرصه فعالیت‌های قرآنی افزایش یافته است و حضور در مسابقات به جد از سوی آنان پیگیری می‌شود.

الوندی با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی باید از خانواده‌ها شکل گیرد گفت: اگر مادر خانواده قرآنی باشد تاثیر بسیاری در خانواده خواهد داشت.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین راه‌های ترویج فرهنگ قرآنی، توجه به تربیت قرآنی فرزندان است.

انتهای پیام/م

 

برنامه های قرآنی به صورت گسترده در جامعه برگزار شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.