سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای 385 مورد نشست کتابخوان در استان اردبیل

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از اجرای 385 مورد نشست کتابخوان در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افزود: نشست کتابخوان با هدف به اشتراک گذاشتن کتاب‌های خوانده شده و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح کتابخانه‌های استان در فضای صمیمی برگزار می‌شود که کتابخوانان تجربیات مطالعه خود را به سایر کتابخوانان انتقال می‌دهند.

وی تصریح کرد: در نشست‌های کتابخوان به دنبال ایجاد عادت مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه، معرفی کتاب‌های مفید و کاربردی و ارتقا و توانمندی کتابداران هستیم که استقبال هم‌استانی‌های کتابخوان شایسته تقدیر است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل  با بیان این که نشست‌های کتابخوان فرصتی برای علاقه‌مند کردن جوانان و احیای کتاب‌خوانی در جامعه است، بیان کرد: برگزاری نشست تخصصی برای اقشار مختلف جامعه  در راستای سیاست بهبود نگرش عموم مردم و بهبود کیفیت سبک زندگی با مطالعه هدفمند و کاربردی یکی از دغدغه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی است.

عزیزخانی با اشاره به رسالت و نقش خطیر اصحاب فرهنگ و رسانه در توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه بر لزوم توانمندسازی این قشر تاکید کرد و از برگزاری نشست تخصصی کتابخوان ویژه اصحاب فرهنگ و رسانه و دوستداران کتاب در کتابخانه مرکزی اردبیل اردبیل در 14 شهریور ماه خبر داد.

وی تصریح کرد : اصحاب رسانه چشم بیدار و گوش شنوای جامعه هستند و بی‌تردید همراهی اصحاب رسانه با کتاب و توسعه کتابخوانی در ترغیب اقشار مختلف مردم بسیار موثر است که این نشست‌های تخصصی می‌تواند در ایفای این نقش خطیر موثر و مهم باشد که این نشست در شهرستان‌های استان هم برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ح

برگزاری نشست تخصصی کتابخوان در کتابخانه مرکزی اردبیل

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.